söndag 27 oktober 2013

A Cocker Love-Story

Godmorgon!


I fredags var det äntligen tid för att ta bilen över sundet för att hämta hem min tös. Hon har ju varit på besök hos sin fästman denna veckan :-)

Sheila bokstavligt talat skrek av glädje när hon fick se sin matte, och jag gjorde samma sak, fast mer i mitt huvud ;-) 
Sheila har haft det fantastiskt bra hos Jörgen och Chap, de har tagit både skogspromenader och varit nere vid stranden och badat. Helt i Sheilas smak!

När både avtal och papper var påskrivna så gick Jörgen och hämtade in Chap. Till Sheilas stora glädje. De sprang runt, runt i huset och man kunde verkligen se i Sheilas ögon hur mycket hon tycker om sin Chap. Men efter tre parningar så får det väl ändå räcka ;-)

Nu var det min tur att få mysa med den goa grabben, se och njut!




Hörru matte, back off, det är är min grabb!




Det är svårt att inte bli förälskad i denna vackra chokladbit. Han är också så otroligt mysig och kramgo, precis så som jag vill ha "mina" cockrar. Dessutom så påminner han mig ständigt om Sammy, min goa svarting som gick bort från mig förra året, efter 12 år tillsammans. Saknar honom <3

Lite senare kommer dräktighetsdagboken också upp, så glöm inte att titta in då :-)


Puss och kram!
Sanna och Sheila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar