torsdag 29 augusti 2013

Besök hos Kennel Cockett

Hej!


Förra helgen körde jag, Henrik (min käre pojkvän) och Sheila till Sölvesborg för att hälsa på vår goa kenneluppfödare och hennes fina hundar på kennel Cockett.

Det blev en fin dag med MYCKET valpmys, helt underbart var det., uppenbart kanske ;-)
Jag var där dels för valpmys men även för att få svar på lite frågor jag hade angående den planerade valpkullen :-) Tack Birgitta för en underbar dag och såklart: för min fantastiska Sheila!

Här kommer bilder från dagen, SE OCH NJUT!









Lilla oemotståndliga Curry!


Den vackra sobelkillen, Jax som liknar Carinas underbara sobeltik Lowa otroligt mycket!

Den fantastiskt mjuka och fina guldsobeltiken, Cajsa

En av Birgittas goa 7-månaders chokladbitar!

Henrik med tre sovande valpar bredvid sig ;-)


I nästa inlägg kommer bilder ifrån vår lydnadsträning upp, so don't go anywhere!

Kramar från Sanna och Sheila

2 kommentarer: