tisdag 5 november 2013

Tidningsintervju

Godmiddag!

Idag kl 11 fick vi finbesök i form av journalist och fotograf från tidningen Trelleborgs Allahanda. Det är jag, matte, som fyller nolla den 27 november och fick erbjudandet om att vara med. Smart som jag är så kom jag på den briljanta idén att få med min nystardade kennel och kommande valpkull i intervjun, vilket jag tror kommer att uppskattas av läsarna!
Vellinge Kommun är nämligen än väldigt hundtät/hundglad kommun :-)

Igår var vi på uppfödarutbildning på Sydskånska Kennelklubben igen, denna gången handlade det om när valparna fötts och när de nått 8 veckors åldern. Det var intressant att höra allas olika åsikter och aspekter på saker som tex. värmedyna i valplådan etc. Men annars tycker jag att det mesta var sådant som man kan sedan innan, och tur är väl det!

Både denna helgen som varit och nästa helg jobbar jag för loppis-företaget "On The Flea". Denna helgen var det på Malmö Mässan och nästa helg är det i Göteborg. Superkul och spännande jobb! 

Bloggar så fort jag får tid emellan :-) Sålänge får ni lite bilder från idag;






Cockerkramar från oss!

Sheila, Henrik och Sanna

1 kommentar: